استراتژی اقیانوس آبی

این محصول در انبار موجود نیست

استراتژی اقیانوس آبی نمایش بزرگتر

استراتژی اقیانوس آبی

چگونه بازاری خلق کنیم که در آن رقابت معنایی ندارد؟

 گاهی جنگ کسب وکارها در فضای رقابتی باعث سرخی محیط پیرامون آنها می شود.

برخی کسب وکارها با دوری جستن از فضای رقابتی، اقیانوس آبی و زلال برای خود خلق می کنند.

چگونه می‌توان اقیانوس کسب‌وکارمان را از سرخی رقابت به دور کرد و در فضای آبی اقیانوس سودآور شد؟

آیا برای سودآوری حتما باید به فکر گرفتن سهم بازار از رقبا بود و یا می‌توان با گریز از رقابت موفق بود؟

بسیاری از کارآفرینان و مدیران تنها راه موفقیت را در رقابت و گرفتن بازار رقیبان می‌‌دانند درحالی که نویسندگان کتاب اقیانوس آبی بر این باورند که می‎‌توان با خلق تقاضا وارد اقیانوس آبی بی‌کران شد. در این اقیانوس آبیست که هنوز قواعد بازی شکل نگرفته است و می‌توان بدون نگرانی از تهدید رقبا سودآوری داشت و رشد کرد. بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند با هدف قراردادن یک اقیانوس آبی مسیر بسیار خوب و همواری را برای رشد خود فراهم کنند.

چرا باید کتاب استراتژی اقیانوس آبی را بخوانیم؟

اگر در اندیشه راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستید و یا می‌خواهید برای آینده کسب‌وکارتان برنامه‌ریزی کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما این کتاب را مطالعه کنید. این کتاب به شما آموزش می‌‎دهد که چگونه می‌توان یک اقیانوس آبی بدون رقیب برای خودتان ایجاد کنید و با نوآوری کاری کنید که رقبا نتوانند تهدیدی جدی برای کسب‌وکارتان باشند. این کتاب با ارائه ابزارهای تحلیلی و چارچوب‌های کاربردی به شما کمک می‌کند تا بتوانید این اقیانوس آبی آرام را خلق کنید.

جزییات بیشتر

محصول جدید

20,000 تومان بدون مالیات.

30 محصولات دیگر در همان شاخه:

مشخصات

تعدادصفحات310
مترجمعلیرضا پورممتاز
نویسندگاندبلیو چان کیم، رنه مابورنیا
شماره شابک978-600-7677-20-9
انتشاراتآریانا قلم
سال چاپ95
نوبت چاپاول

اطلاعات بیشتر

فهرست مطالب کتاب استراتژی اقیانوس آبی:

     مقدمه

     فصل اول : خلق اقیانوس های آبی

     فصل دوم : ابزارهای تحلیلی و چارچوب ها

     فصل سوم : تجدید ساختار مرزهای بازار

     فصل چهارم : تمرکز روی تصویر کلان به جای اعداد

     فصل پنجم : رسیدن به مرزی فراتر از تقاضای موجود

     فصل ششم : رعایت ترتیب استراتژی درست

     فصل هفتم : غلبه بر موانع کلیدی سازمانی

     فصل هشتم : اجرا را در درون استراتژی جای دهید

     فصل نهم : هم راستایی ارزش و سود و مشوق ها

     فصل دهم : تجدید اقیانوس های آبی

     فصل یازدهم : اجتناب از دام های اقیانوس سرخ

نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و بررسی

استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی

چگونه بازاری خلق کنیم که در آن رقابت معنایی ندارد؟

 گاهی جنگ کسب وکارها در فضای رقابتی باعث سرخی محیط پیرامون آنها می شود.

برخی کسب وکارها با دوری جستن از فضای رقابتی، اقیانوس آبی و زلال برای خود خلق می کنند.

چگونه می‌توان اقیانوس کسب‌وکارمان را از سرخی رقابت به دور کرد و در فضای آبی اقیانوس سودآور شد؟

آیا برای سودآوری حتما باید به فکر گرفتن سهم بازار از رقبا بود و یا می‌توان با گریز از رقابت موفق بود؟

بسیاری از کارآفرینان و مدیران تنها راه موفقیت را در رقابت و گرفتن بازار رقیبان می‌‌دانند درحالی که نویسندگان کتاب اقیانوس آبی بر این باورند که می‎‌توان با خلق تقاضا وارد اقیانوس آبی بی‌کران شد. در این اقیانوس آبیست که هنوز قواعد بازی شکل نگرفته است و می‌توان بدون نگرانی از تهدید رقبا سودآوری داشت و رشد کرد. بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا می‌توانند با هدف قراردادن یک اقیانوس آبی مسیر بسیار خوب و همواری را برای رشد خود فراهم کنند.

چرا باید کتاب استراتژی اقیانوس آبی را بخوانیم؟

اگر در اندیشه راه‌اندازی یک کسب‌وکار هستید و یا می‌خواهید برای آینده کسب‌وکارتان برنامه‌ریزی کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما این کتاب را مطالعه کنید. این کتاب به شما آموزش می‌‎دهد که چگونه می‌توان یک اقیانوس آبی بدون رقیب برای خودتان ایجاد کنید و با نوآوری کاری کنید که رقبا نتوانند تهدیدی جدی برای کسب‌وکارتان باشند. این کتاب با ارائه ابزارهای تحلیلی و چارچوب‌های کاربردی به شما کمک می‌کند تا بتوانید این اقیانوس آبی آرام را خلق کنید.