راه اندازی کسب و کار

این محصول در انبار موجود نیست

کتاب راه اندازی کسب و کار نمایش بزرگتر

کتاب راه اندازی کسب و کار

چرا باید کتاب راه اندازی کسب و کار را بخوانیم:

دیگران در مورد کتاب راه اندازی کسب و کار چه می گویند:

کتاب راه اندازی کسب و کار راهنمای عملی فوق العاده ای برای کارآفرینان است که به‌وسیله آن می توانند با کل فرآیند کارآفرینی آشنا شوند و هیچ یک

ازمراحل اساسی این فرآیند را در جریان عرضه محصولات خود به بازار از قلم نیندازند. این کتاب، که حاصل تجربه تدریس به دانشجویان ام

آی تی است، بر غنای آثار مربوط  در این حوزه افزوده است و ابزار بسیار خوبی برای توسعه پایدار کارآفرینان جوان محسوب می شود.

                                                                                                                                                           جو لاسیتر، رئیس آزمایشگاه نوآوری هاروارد

ایده همه جا هست، اما کارآفرین موفق کسی است که بتواند ارزش آفرینی کند. کارآفرینان موفق پرشور و ماهرند. شاید درست

باشد بگوییم شور و حرارت آموختنی نیست، اما مهارت های اجرایی قطعا آموختنی اند. این کتاب، مرحله به مرحله، ساختار و دانش

موردنیاز کارآفرینان را برای افزایش سطح موفقیتشان عرضه می کند. بنابراین، خواندن این کتاب را اکیدا توصیه می کنم.

                                                                                                                                                    پائول مائیدر، عضو  هیئت موسسان هایلند کپیتال

این کتاب راهنمایی های  خوبی برای دستیابی به موفقیت عرضه می کند، اما آنقدر هم وارد جزئیات نمی شود که سبب فرونشاندن

خلاقیت مخاطب شود. همه کارآفرینان باید یک بار این کتاب را مطالعه کنند و ازآن به عنوان مرجع بهره ببرند.

                                                                                                                                                 جولیا هو، موسس و مدیر عامل فناوری های لارک

جزییات بیشتر

24گام برای موفقیت کسب و کار نوپا

محصول جدید

32,000 تومان بدون مالیات.

30 محصولات دیگر در همان شاخه:

مشخصات

نویسندهبیل اولت
تعدادصفحات322
مترجمسعید روشنی، نفیسه رضایی نیک
شماره شابک978-600-7677-04-9
انتشاراتآریانا قلم
سال چاپ95
نوبت چاپدوم

اطلاعات بیشتر

فهرست مطالب کتاب راه اندازی کسب و کار:

     مقدمه

     شش موضوع اصلی ۲۴ گام

     شروع کنید

     تقسیم بندی بازار

     انتخاب بازار خط مقدم ساحلی

     ساخت پروفایل کاربر نهایی

     محاسبه اندازه کل بازار در دسترس برای بازار از خط مقدم صاحلی

     ترسیم پروفایل کاربرنما برای بازار خط مقدم صاحلی

     مورد کاربری چرخه حیات کامل

     تعیین مشخصات سطح بالای محصول

     تعیین کمیت ارزش پیشنهادی

     ده مشتری بعدی خود را شناسایی کنید

     شایستگی محوریتان را مشخص کنید

     موقعیت رقابتی تان را ترسیم کنید

     تعیین واحد تصمیم گیری مشتری

     فرآیند جذب مشتری دست به جیب را ترسیم کنید

     محاسبه ی اندازه ی کل بازاردر دسترس برای بازارهای پس آیند

     طراحی مدل کسب و کار

     تعیین چهار چوب قیمت گذاری

     ارزش  مادام العمر  مشتری جذب شده را محاسبه کنید

     فرآیند فروش را برای مشتری جذب شده ترسیم کنید

     محاسبه ی هزینه جذب مشتری

     فرضیات کلیدی را شناسایی کنید

     فرضیات کلیدی را بیازمایید

     حداقل محصول تجاری قابل پذیرش را تعریف کنید

     نشان دهید که (سگ ها غذای سگ را خواهند خورد )

     برنامه محصول را توسعه دهید

     کسب و کار چیزی فراتر از ۲۴ گام است

نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و بررسی

راه اندازی کسب و کار

راه اندازی کسب و کار

کتاب راه اندازی کسب و کار

چرا باید کتاب راه اندازی کسب و کار را بخوانیم:

دیگران در مورد کتاب راه اندازی کسب و کار چه می گویند:

کتاب راه اندازی کسب و کار راهنمای عملی فوق العاده ای برای کارآفرینان است که به‌وسیله آن می توانند با کل فرآیند کارآفرینی آشنا شوند و هیچ یک

ازمراحل اساسی این فرآیند را در جریان عرضه محصولات خود به بازار از قلم نیندازند. این کتاب، که حاصل تجربه تدریس به دانشجویان ام

آی تی است، بر غنای آثار مربوط  در این حوزه افزوده است و ابزار بسیار خوبی برای توسعه پایدار کارآفرینان جوان محسوب می شود.

                                                                                                                                                           جو لاسیتر، رئیس آزمایشگاه نوآوری هاروارد

ایده همه جا هست، اما کارآفرین موفق کسی است که بتواند ارزش آفرینی کند. کارآفرینان موفق پرشور و ماهرند. شاید درست

باشد بگوییم شور و حرارت آموختنی نیست، اما مهارت های اجرایی قطعا آموختنی اند. این کتاب، مرحله به مرحله، ساختار و دانش

موردنیاز کارآفرینان را برای افزایش سطح موفقیتشان عرضه می کند. بنابراین، خواندن این کتاب را اکیدا توصیه می کنم.

                                                                                                                                                    پائول مائیدر، عضو  هیئت موسسان هایلند کپیتال

این کتاب راهنمایی های  خوبی برای دستیابی به موفقیت عرضه می کند، اما آنقدر هم وارد جزئیات نمی شود که سبب فرونشاندن

خلاقیت مخاطب شود. همه کارآفرینان باید یک بار این کتاب را مطالعه کنند و ازآن به عنوان مرجع بهره ببرند.

                                                                                                                                                 جولیا هو، موسس و مدیر عامل فناوری های لارک