نوآوری باز

این محصول در انبار موجود نیست

نوآوری باز نمایش بزرگتر

نوآوری باز

امروزه دو واقعیت غیر قابل انکار در دنیای کسب و کار وجود دارد:

بیشتر نوآوری ها شکست می خورند.

شرکت هایی که نوآوری ندارند می میرند.

حالا با این واقعیت ها کارآفرینان چه باید انجام دهند؟ جواب مشخص است. باید فعالیت های نوآورانه را هوشمندانه مدیریت کنند تا خطر شکست آنها کمتر شود.

هنری چسبرو رییس مرکز نوآوری باز دانشگاه برکلی آمریکا اعتقاد دارد که نوآوری در گذشته نیازمند اتکا به منابع فکری درون سازمانی و تلاش برای توسعه آنها و همزمان جلوگیری از اطلاع و استفاده نیروهای بیرونی از آنها بوده است. اما نوآوری باز از شرکت ها می خواهد که در کسب و کار خود از ایده ها و فناوری های بیرونی بیشتر بهره ببرند و به دیگر شرکت ها هم اجازه دهند از ایده های بلا استفاده آنها بهره مند شوند.

آنچه مسلم است مدل های کسب و کار نوآوری باز پیامدهای سهمگین دارد. کارآفرینان باید این پیامدها را بشناسند تا شرکت هایشان بتوانند در فضای نوین نوآوری دوام بیاورند و رونق داشته باشند.

جزییات بیشتر

محصول جدید

14,000 تومان بدون مالیات.

30 محصولات دیگر در همان شاخه:

مشخصات

نویسندههنری چسبرو
تعدادصفحات257
مترجمسید کامران باقری، مرضیه شاوردی
شماره شابک978-964-317-828-4
انتشاراترسا
سال چاپ1392
نوبت چاپسوم

اطلاعات بیشتر

فهرست کتاب:

مقدمه

فصل یک: پژوهشگاه پالوآلتو زیراکس

فصل دوم: پارادیم نوآوری بسته

فصل سوم: پارادایم نوآوری باز

فصل چهارم: مدل کسب و کار

فصل پنجم: گذار از نوآوری بسته به نوآوری باز

فصل ششم: نوآوری باز در اینتل

فصل هفتم: بنیان گذاری کسب و کارهای نوین بر پایه فناوری درونی

فصل هشتم: مدل کسب و کار و مدیریت دارایی فکری

فصل نهم: شیوه گذار به سوی نوآوری باز

اطلاعات کتاب در سایت آمازون

https://goo.gl/8BFg9G

نظرات

تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

نوشتن نقد و بررسی

نوآوری باز

نوآوری باز

نوآوری باز

امروزه دو واقعیت غیر قابل انکار در دنیای کسب و کار وجود دارد:

بیشتر نوآوری ها شکست می خورند.

شرکت هایی که نوآوری ندارند می میرند.

حالا با این واقعیت ها کارآفرینان چه باید انجام دهند؟ جواب مشخص است. باید فعالیت های نوآورانه را هوشمندانه مدیریت کنند تا خطر شکست آنها کمتر شود.

هنری چسبرو رییس مرکز نوآوری باز دانشگاه برکلی آمریکا اعتقاد دارد که نوآوری در گذشته نیازمند اتکا به منابع فکری درون سازمانی و تلاش برای توسعه آنها و همزمان جلوگیری از اطلاع و استفاده نیروهای بیرونی از آنها بوده است. اما نوآوری باز از شرکت ها می خواهد که در کسب و کار خود از ایده ها و فناوری های بیرونی بیشتر بهره ببرند و به دیگر شرکت ها هم اجازه دهند از ایده های بلا استفاده آنها بهره مند شوند.

آنچه مسلم است مدل های کسب و کار نوآوری باز پیامدهای سهمگین دارد. کارآفرینان باید این پیامدها را بشناسند تا شرکت هایشان بتوانند در فضای نوین نوآوری دوام بیاورند و رونق داشته باشند.